Informace k vrácení/výměně zboží
Vážení zákazníci,
v této sekci naleznete informace týkající se možnosti a způsobu vrácení / výměně zboží. Pokud nenaleznete odpověď na Vaši otázku níže, neváhejte nás kontaktovat.
Proces vrácení / výměny zboží
- Zboží by mělo být vráceno v kompletním, původním stavu, nejlépe v originálním obalu a nemělo by jevit známky opotřebení a používání. V opačném případě je možné vrácenou částku adekvátně ponížit.
- Se zbožím musí být zaslán vyplněný formulář pro vrácení / výměnu zboží. Tento formulář naleznete ZDE
- Zboží je nutné odeslat na adresu: Michaela Čejková, Pražská 280, 535 01 Přelouč
- Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
- Náklady spojené s vrácením / výměnou zboží nese výlučně kupující.
TIP na nejsnadnější vrácení / výměnu zboží
- Nejsnadnější způsob, jak vrátit nebo vyměnit zboží, je odeslat zabalený balíček přes pobočku Zásilkovny. Balíček musí obsahovat nepoškozené zboží a vyplněný formulář pro vrácení zboží. Balíček stačí zanést na pobočku Zásilkovny a obsluze sdělit kód 96362091.
- Seznam poboček naleznete ZDE
- Cena za takto vrácené zboží je 70 Kč, které Vám budou odečteny od částky k vrácení.
- V případě výměny zboží už následně stačí vytvořit na našem eshopu novou objednávku s novým zbožím a správnou velikostí.
Mám právo odstoupit od kupní smlouvy?
- Samozřejmě. Máte dostatek času, abyste se seznámil/a s povahou, vlastnostmi a funkčností zakoupeného zboží. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete od koupě odstoupit i bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení je 14 dnů od převzetí zboží.
Do kdy mohu zboží vrátit?
- Předpokladem pro úspěšné vrácení zboží je, abyste od koupě odstoupil/a do 14 dnů
Jakým způsobem budou vráceny peníze za vrácené zboží?
- Peníze Vám zašleme na bankovní účet, který vyplníte v reklamačním formuláři.
- Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží.