Informace k vrácení/výměně zboží

Vážení zákazníci,

v této sekci naleznete informace týkající se možnosti a způsobu vrácení / výměně zboží. Pokud nenaleznete odpověď na Vaši otázku níže, neváhejte nás kontaktovat.

 

Proces vrácení / výměny zboží

  • Zboží by mělo být vráceno v kompletním, původním stavu, nejlépe v originálním obalu a nemělo by jevit známky opotřebení a používání. V opačném případě je možné vrácenou částku adekvátně ponížit.
  • Se zbožím musí být zaslán vyplněný formulář pro vrácení / výměnu zboží. Tento formulář naleznete ZDE
  • Zboží je nutné odeslat na adresu: Michaela Čejková, Pražská 280, 535 01 Přelouč
  • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
  • Náklady spojené s vrácením / výměnou zboží nese výlučně kupující.

 

TIP na nejsnadnější vrácení / výměnu zboží

  • Nejsnadnější způsob, jak vrátit nebo vyměnit zboží, je odeslat zabalený balíček přes pobočku Zásilkovny. Balíček musí obsahovat nepoškozené zboží a vyplněný formulář pro vrácení zboží. Balíček stačí zanést na pobočku Zásilkovny a obsluze sdělit kód 96362091
  • Seznam poboček naleznete ZDE
  • Cena za takto vrácené zboží je 70 Kč, které Vám budou odečteny od částky k vrácení.
  • V případě výměny zboží už následně stačí vytvořit na našem eshopu novou objednávku s novým zbožím a správnou velikostí.

 

Mám právo odstoupit od kupní smlouvy?

  • Samozřejmě. Máte dostatek času, abyste se seznámil/a s povahou, vlastnostmi a funkčností zakoupeného zboží. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete od koupě odstoupit i bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení je 14 dnů od převzetí zboží.

 

Do kdy mohu zboží vrátit?

  • Předpokladem pro úspěšné vrácení zboží je, abyste od koupě odstoupil/a do 14 dnů 

 

Jakým způsobem budou vráceny peníze za vrácené zboží?

  • Peníze Vám zašleme na bankovní účet, který vyplníte v reklamačním formuláři.
  • Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží.